.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در دیدار با رئیس جمهور به استان گلستان مطرح کرد:
گلایه نماینده فعالان فرهنگی از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
شمال نیوز: حجت الاسلام طاهری با انتقاد از دخالت نمایندگان در انتصابات خطاب به ریاست جمهوری گفت: حل این معضل اقدام انقلابی جنابعالی را می طلبد و نیازمند این است وزرای شما با استاندار گلستان در بحث انتصابات همکاری داشته باشند.
گلایه نماینده فعالان فرهنگی از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام «سیدعلی طاهری» عصر امروز (جمعه ١٣ اسفند) در دیدار نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم گلستان با رئیس جمهور که هم اکنون در حال برگزاری است، با گلایه از موازی کاری دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه‌ها اظهار کرد: چرا در ادارات پژوهش انجام می شود؟

 

نماینده فعالان فرهنگی استان گلستان با انتقاد از دخالت نمایندگان در انتصابات افزود: حل این معضل اقدام انقلابی ریاست جمهوری را می طلبد و نیازمند این است وزرای شما با استاندار گلستان در بحث انتصابات همکاری داشته باشند.

 

 وی ادامه داد: مشکل آب استان گلستان و شهر گرگان، یکی دیگر از مطالباتی است که نیازمند تدبیر جدی است.

 

 وی همچنین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین نهاد غیرانتفاعی دولتی بدون بودجه فعالیت می کند؛ ۱۰ درصد دانشجویان این دانشگاه، از خانواده معظم شاهد هستند که بنیاد شهید باید هزینه تحصیل آنها را پرداخت کند اما به دانشگاه بدهکار است.

 

 حجت الاسلام طاهری حضور مسئولان کشوری در مساجد را مورد تاکید قرار داد و گفت: روحانیت سنگ صبور مردم هستند و می توانند مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند.

 

 وی خطاب به رئیس جمهور یادآور شد: برخی از مسئولان شما در وزارتخانه ها، هیچ اعتقادی به مسائل انقلاب ندارند لطفاً به این موضوع توجه ویژه و جدی داشته باشید.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.25 seconds.